МЕТОДОЛОГІЯ ЕКОНОМІЧНОГО ОБГРУНТУВАННЯ ЦІНИ В РИНКОВИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ

Микола Миколайович Артус

Анотація


Артус В. В. Методологія економічного обґрунтування ціни в ринкових умовах господарювання.

 

Досліджено основні підходи до економічного обґрунтування відпускних цін, які б найбільшою мірою відображали інтереси всіх суб’єктів ринку та забезпечували формування запланованого прибутку підприємств.

 

Artus M. Methodology of economic ground of price in the market conditions of ménage.

 

This article investigates the general approaches of economic explanation of consumer prices which would repulse the interests of market subjects to the utmost and guarantee planned enterprise income.


Повний текст:

PDF>PDF

Посилання


Корінєв В. Л. Цінова політика підприємства : Монографія. – К. : КНЕУ, 2001. – 257 с.

Тормоса Ю. Г. Ціни та цінова політика : Навчальний посібник. – К. : КНЕУ, 2001. – 122 с.

Чубаков Г. Н. Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия (методическое пособие). – М. : ИНФРА–М, 1995. – 224 с.

Нэгл Т. Т., Холден Р. К. Стратегия и тактика ценообразования. – СПб : Питер, 2001. – 544 с. : ил. – (Серия “Теория и практика менеджмента”) .

Деряби А. А. Цены и потребительские свойства предметов труда. Изд-во “Наука”, 1973.

Цены и ценообразование.Учебник для вузов. 3-е изд. / Под. ред. В. Е. Осипова. СПб : Изд-во “Питер”, 2000. – 464 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 1818-5754 (print), ISSN 2415-3672 (online)
Західноукраїнський національний університет
© «Світ фінансів», 2004-2019